>   >   > 

Ortageo Groep | Ruimtelijke ontwikkeling

Keuze uit 6 huisstijlen in één enkel Word-sjabloon


Over de opdrachtgever

De Ortageo Groep bestaat uit de adviesbureaus Envita, Lankelma, Invisor, ExploVision en Hamabest. Ze doen onderzoek en adviseren over ruimtelijke ontwikkeling op het gebied van bodem, water, milieu, omgevingsmanagement, explosievenopsporing en asbestinventarisatie. 

5 werkmaatschappijen, 6 huisstijlen

Omdat de Ortageo Groep zelf een huisstijl heeft, bovenop de huisstijlen van de 5 werkmaatschappijen, is het risico op verschillende opmaak in documenten groot. We hielpen structuur aan te brengen door Word-sjablonen te ontwikkelen met een eenvoudig keuzemenu waarin de maker van het document de juiste werkmaatschappij (of de overkoepelende Ortageo Groep) kan kiezen. Het document krijgt dan met één muisklik de juiste opmaak in de juiste huisstijl.

Door buiten het logo veel elementen gelijk te maken in de huisstijlen, krijgen verschillende documenten ook al meer eenheid en oogt alles netter en rustiger.




Nieuw logo voor ExploVision

Voor de werkmaatschappij ExploVision verzorgden we niet alleen de huisstijlautomatisering, we ontwikkelden ook een nieuw logo. Het logo toont een explosie en door het gebruik van de kleuren rood en zwart zijn de losse woorden goed leesbaar en krijgt de afbeelding meer dynamiek.

Jouw huisstijl automatiseren?

Wil je meer eenheid en structuur aanbrengen in de documenten die je organisatie produceert en verstuurt? Zeker wanneer er veel mensen documenten maken, is het automatiseren van je huisstijl een manier om dat te bereiken. Rust en professionaliteit. 


Neem contact met ons op